علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

به ذهنم رسید تا برخی تجربیات ، آلبوم تصاویر یادگاری و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم
شاید به درد یکی خورد
به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...
یا علی مدد

عنایتی از قمر منیر بنی هاشم علیه السلام

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ

شب جمعه نماز صبح خودم رو خونده بودم 

رفتم سراغ موبایلم 

نتم رو روشن کردم دیدم یکی از دوستان عراقی جندین مرتبه تماس تصویری گرفته ...

چندی بود سحرهای جمعه از کربلا تماس تصویری میگرفت تا عرض ادبی بکنیم ...

باهاش تماس گرفتم تا ارتباط وصل شد دوربین موبایل مقابل ضریح قمر منیر بنی هاشم علیه السلام بود...

سلام و عرض ادبی به ساحت مقدس آقاجانمون کردم و تماس رو قطع کردم 

بعد از چند لحظه برای دوستم نوشتم از آقا بخواهید زیارت عرفه رو قسمتمون کنه ...

برام نوشت دوباره تماس میگیرم خودت بگو ...

دوباره تماس گرفت و من عرض حاجت کردم ...

خلاصه بعد از چند روز خبر داد تا کاراتو بکن عرفه کربلایی...

و این شد دومین زیارت ما در سال 98 ...

 

  • علی خان زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی