علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

به ذهنم رسید تا برخی تجربیات ، آلبوم تصاویر یادگاری و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم
شاید به درد یکی خورد
به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...
یا علی مدد

خاطرات و عنایات سفر اربعین 1442 ه.ق قسمت دوم

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴ ق.ظ

بسم الله النور 

الحمدلله الذی خلق الحسین علیه السلام و جعله مصباح الهدی و سفینة النجاة

 

فکر میکنم همون شب تو حرم امام مهربان حواله زیارت اربعین امضا شد...!!

از هر کانالی که فک میکردم میشه اقدام کرد اقدام کردم 

اوایل صفر یکی از دوستان عراق امده بود مشهد،

برای تحویل امانتی که پیشم داشت باید یه روزه میرفتم مشهد 

به همین جهت توفیق یارمان شد و مشرف شدیم

اول امانتی دوستم رو بهش رسوندم،

چند ساعت فقط در حرم بودم و برگشتم اما فقط از اقا زیارت اربعین همه آرزومندان رو میخواستم 

نه خودم تنها رو ...

در این تشرف هم مثل همیشه در ظل عنایت امام رئوف با ارامش خاصی برگشتم

در این قسمت اتفاقی افتاد که از گفتن معذورم ...

  • علی خان زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی