علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

به ذهنم رسید تا برخی تجربیات ، آلبوم تصاویر یادگاری و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم
شاید به درد یکی خورد
به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...
یا علی مدد

خاطرات و عنایات سفر اربعین 1442 ه.ق قسمت سوم

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بسم الله النور 

الحمدلله الذی خلق الحسین علیه السلام و جعله مصباح الهدی و سفینة النجاه

 

جمعه قبل اربعین حوالی ساعت 4 عصر دعوتنامه ای به دستم رسید که نام من در لیست پیوست بود 

ولی متوجه نشدم از کجا صادر شده بود یکی از همکاران در کارگروه فرهنگی اربعین برایم ارسال کرد 

باید چکار می کردم ...؟

فقط شنبه یک پرواز بود و دیگر هیچ 

تست کرونا را باید چیکار میکردم 

صبح همزمان کار مربوط به تست رو انجام دادم و رفتم دفتر العراقیه

شلوغ بود 

ایرانی هایی که از همین لیستها داشتند و عراقیهایی که باید برمیگشتند 

تا ظهر موفق نشدیم و پرواز جا نداشت 

نماز ظهر رو در مسجد امام صادق میدان ولیعصر سلام الله علیهما خواندم 

و رفتم برای گرفتن جواب تست.

از آزمایشگاه برگشتم خونه ...

تست حاضر . پاسپورت حاضر . کوله حاضر ... بلیط نیست ....

ساعت 2و 50 دقیقه یهو به دلم افتاد یه سر دیگه برم العراقیه 

پاشدم باموتور رفتم تو مسیر دلم یه فرح خاصی از جنس اطمینان داشتم 

رسیدم دفتر شرکت العراقیه ... هیچ ارباب رجوعی نبود مستقیم رفتم پای کانتر عراق 

نامه رو نشون دادم و متصدی گفت یک عدد بلیط بیشتر ندارم اینم بیزینس کلاس...

الان ساعت 3 و 5 دقیقه هست و پرواز برای ساعت 6 و30 دقیقه 

یعنی حدود 3 ساعت ...

از جزییات اون ساعت بگذریم ...الحمدلله ساعت 5 رسیدم فرودگاه امام 

ادامه دارد...

  • علی خان زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی