علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

به ذهنم رسید تا برخی تجربیات ، آلبوم تصاویر یادگاری و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم
شاید به درد یکی خورد
به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...
یا علی مدد

اولیــــن کلام

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

با سمه تعالی

و بذکرولیـــــــه ارواحنا فداه

به میمنت ماه شعبان کلام را آغاز می کنم

به ذهن ناقصم خطور کرد تا برخی تجربیات و تصاویر و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم

شاید به درد یکی خورد

به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است

و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...

یا علی مدد

  • علی خان زاده

نظرات  (۳)

  • محسن نقی زاده
  • باسلام و درود خدمت شما دوست گرامی

    وبلاگ خیلی جالبی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

    بنده یک سایت در زمینه پورتال بیمه عمر دارم که در ضمینه مسائل بیمه عمر نوشته میشود.

    از شما دعوت میکنیم به سایت ما مراجعه کنید و ما را خوشحال کنید.

    ازشما درخواست میکنیم اگر ممکن است لینک سایت ما هم در وبلاگتون در قسمت پیوندها و لینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت مسائل بیمه عمر آشنا شوند.

    http://life-insure.blog.ir

    سلام ؛

    این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

    عنوان مطلب : جشن شکوفه های گیلاس


    خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .


    سلام سلام
    بنویسید
    این نوشتن به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
    بعضی ها می نویسند تا از یاد ببرند
    بعضی ها هم می نویسند تا به یاد بیاورند
    .
    برقرار بمانید و راضی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی