علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

به ذهنم رسید تا برخی تجربیات ، آلبوم تصاویر یادگاری و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم
شاید به درد یکی خورد
به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...
یا علی مدد

همکاران قدیمی

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سلام

یاد همه همکاران و رفقای قدیمی بخیر

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

سال پنجم

برا همشون ارزوی بهروزی میکنم :

همکاران شبکه ملی فرهنگ

از چپ به راست

1- حاج حسین تهرانی 2- علی خدابخش 3- خودم 4- محمد اکبری

علی خانزاده و رفقای شبکه ملی فرهنگ

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 دوستان خوبمون

حامد شفیع . ایرج رمضانی . محسن ابراهیمی . فتاح . امیر محمدی و رسول رضوانی


  • علی خان زاده

نظرات  (۱)

  • حامد شفیع
  • دنیایی جالبی هست روزها به سرعت در گذر است خوشحالم که در کنار این دوستان عزیز عکس دارم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی