علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

فرهنگی مذهبی خاطرات

علی خان زاده

به ذهنم رسید تا برخی تجربیات ، آلبوم تصاویر یادگاری و خاطرات فرهنگی خودم را اینجا جمع آوری کنم
شاید به درد یکی خورد
به درد کسی هم نخورد برای خودمان مرورش مفید است
و یا بعد از ما یادمان کردند و برایمان فاتحه ای قرائت نمودند ...
یا علی مدد

انسان باشیم

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

هو المحبوب

فقط کافیه یه کم انسان بود

مرام داشت

سید رضا وقتی به کاپیتان گفته بود مهمان دارم بدون هیچ تعللی گفته بود

ناهار رو با مهمان شما میخوریم

نشسته بودم که بلندگوی هواپیما اسم منو صدا زد تشریف بیارید جلو هواپیما

تجربه ایی خیلی زیبا بود برا من

بقیه اش رو خودتون ببینید

لایک داری کاپیتان راسخ عزیز


پرواز بندر عباس - تهران

علی خانزاده

یادش بخیر

پرواز چابهار - بندر - تهران

  • علی خان زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی